2013/03/12

Terkkuja sairaalasta

Vituiksi menee koko projekti! Koko ajan joku kyttää mun syömisiä. Nytkin oon ollu sairaalas jostai ihan onnettomasta syystä ko ukkoni huolestu siitä et pyörtyilen paljon. Menis helvettiin nyt si vahtimasta mua. Osaan kyllä huolehtia itestäni.. Lääkäri ja ravintoterapeutti piti mulle puhuttelun ja mun mahalaukku on nyt kuulemma sellanen mandariinin kokonen, että ei se ole ihmekkään jos oksennan kaiken ulos. Pitäis kuulemma alkaa syömään 8 pientä ruokaa päivässä ja vettä en saa juua enää sitä 5:tä litraa niinko normaalisti. Mähä juon jos siltä tuntuu... Kuulostan ehkä vähä uhmaikäiseltä penikalta mut omapahan on elämäni.
Painoa tänä aamuna 54,3kg eli painoindeksi 17,8 (=alipainoa 2kiloa) kauhee läski oon vieläkin! Vielä 9,3 kiloa pois... On mulla vielä 2,5kk aikaa eli mitäs se tekee viikkoa kohden... 10 viikkoa n 10 kiloa... eli kilo viikossa.. Helppo homma! :)) Pian näkyy kaik luut <3 En malta oottaa!!! Läskikasa aikani ovat kohta ohi.
Jospas sitä nyt taas sais kirjotusinnon takasin... ei oo kauheesti kiinostanu tosiaan viime aikoina koneel olla. Kotona ukko valittaa koko ajan syömisistä niin oon si kaupungilla tai salilla tai iha missä muualla vaan. Kotona käyn nukkumassa... tai no viikonloppuna en tehny sitäkään ko olin yhen toisen miehen luona... Mutta tää nyt ei kuulu tähän blogiin :D
Olipas hyvää vanukasta... nyt oksentamaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, jos mieleen tulee jotain sanomisen arvoista. -E