2013/02/21

Days 10 to 15

Hohhoijaa!! Saanu tässä viikon tapella ukon kanssa, kun sille vihdoin selvisi miten mä ruokani "syön" tai siis en syö. Se kyttää mua koko ajan ja tenttaa jatkuvasti, että oonko syöny ja oonko oksentanu ja jos oon ni mitä ja miksi ja voi vittu sanon minä nyt. Oon sitten ihan protestiksi päättäny olla syömättä mitään. Tällänen pieni paasto tähän väliin. Onneks oon vuosien aikana oppinu hyväksi valehtelijaksi! Ja tätäkään blogia se ei tule koskaan löytämään. En mä nyt niin tyhmä ole, että kirjottelisin omalla nimellä. :D






Eli viikon kalorit on pyöreät NOLLA. Liikunnasta tullu sit kulutusta joka päivä -2 000 -  3 800.
piti taas käydä ostamassa pienempiä vaatteita, koska kaapissa olevat on  kaikki ihan säkkejä!! Mut shoppailu päivä olikin yks mun palkinnoista, kun tietty paino on saavutettu. Muita palkintoja on/on ollut:

-Hiusväri
-itseruskettavaa
-Uudet korkkarit
-Uusi laukku
-uudet meikit
-Kevät vaatteita
-bikinit
-napakoru
-kielilävistys
-tatuointi

Kyllä mä tätä tekisin ilman mitään noita kannustus palkintojakin, mutta on kiva tehä itelle tavotteita ja ns. taistella niiden takia ja rääkätä ittensä ihan puoli kuoliaaksi joka päivä. 




Ukko näköjään tuli. Pääsee taas riitelee sen kanssa. Jättäs jo nii pääsisi siitäkin eroon. En mä tarvi mitäään mikkihiirtä valittamaan mulle. Oon aikunen ja teen just niinkuin haluan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, jos mieleen tulee jotain sanomisen arvoista. -E