2013/02/11

Day 5

Kävin tänää ostaa vähän jumppajuttuja kotiin. Löytyy kahvakuulaa ja jumppapalloa yms. Nyt voi kotosallakin treenata, kun aina ei salille pääse ton muksun takia. Eilisen salitreenin jälkeen vatsalihakset ihan kipeenä ja lenkil reväytin etureiden oikeesta jalasta, mut ei ne mua hidasta. Kipuun tottuu ja se on pinetä verrattuna siihe henkiseen kipuun mitä läskeys mulle aiheuttaa. :)




Tänää söin vaan ateriankorvikepiretlön (=180kcal) ja appelsiinin (45kcal) Eli 225kcal tälle päivälle! :) Pitäs vielä melkein litra lipittää vettä tälle iltaa ja si vetää viel tunnin kuntopiiri. Mua ahistaa aina iltasin ihan hitosti jos meen sänkyyn eikä tunnu missään ruumiin osassa sellasta et olis maitohapoilla. Paras tunne on se, kun ei jaksa edes kävellä sänkyyn kun koko kroppa huutaa hoosiannaa. Sillon voi nukahtaa tyytyväisenä itteensä ja aamulla mittailla vyötärön ja lantion leveyttä ilman pelkoo siitä et olis tullu senttejä lisää!

Ukko on aika paljon mun luona yötä ja se nukahtaa aina tosi nopeesti iltasin ni ei sekään tiijä mitään mun iltajumpista ja sitten aamusin se lähtee töihin aikasin, niin saan ihan rauhassa tehä aamujumppaa ja syödä (tai siis jättää syömättä) Sitten ko se tulee iltapäivällä tänne nii ruoka on jo valmina ja voin kirkkain silmin väittää, että oon syöny jo. Teininä tää homma oli vaikeempaa ko asuin vielä kotona, mutta oma kämppä ja omat säännöt niin voin tehä ihan mitä vaan! :)

Ongelmia tulee vaan sillon, ko ukko tai kaverit keksii että lähetään ulos syömään. Mä en syö lihaa, enkä leipää, enkä mitään lämmintä ruokaa muutenkaan ja sitten ko tilaa vaikka jonkun salaatin niin siin on aina ihan helvetisti kaikkee ja kaloreitaki varmaan miljoona. Onneks osaan oksentaa. Thanks god!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, jos mieleen tulee jotain sanomisen arvoista. -E