2013/02/14

Day 7 & 8

Voi luoja, että lihakset on kipeenä eilisestä treenistä. Päätin vähä kokeilla rajoja ja ylittää ne! Selkä, rinta, kädet, reidet ja perse ihan hellänä, mut tää tuntuu vaan niin hyvältä! Voisin luopuu vaikka seksistäkin, jos sais samanlaisen fiiliksen joka päivä, kuin eilisen treenin jälkeen. Mä oon niin ylpee itestäni! :)
Kävin jo aamul lenkillä ja treenasin vähän keksi kroppaa kotosalla tänään.





Eilen söin desin kanaa ja puoli desiä riisiä. Lämmin ruoka on aika hirveetä, ko on tottunu syömään kaiken kylmänä. Pitäs viikonloppuna mennä poikaystävän vanhemmille yökylään, et totutan muksun siihen siellä olemiseen. Saan sit joku viikonloppu vapaata ja lähen laivalle. Katoin illalla Jutta ja puolen vuoden superdieetit ohjelmaa nii siin oli just siit juttu, että jos ryyppää niin kroppa lopettaa kaiken muun toiminnan sillon, koska se yrittää polttaa sen alkoholin kehosta pois ja siidereissä yms. on iha hemmetisti kaloreita.... Mut kyllä mua silti vähän kiinnostais lähteä juomaan.





Huomasin kans tänään, että mulla säästyy ihan hitosti rahaa tän laihuttamisen takia! Kotiäitinä tulot on jotain pari sataa päälle tonnin kuussa. Ja rahat tulee tosi tyhmästi sillai et loppu ja alkukuusta vaan. Eli tää kuun keskivaihe on pitäny selvitä aina jotenki ja koittaa säästää ees vähän rahaa joka viikolle. Nyt katoin tiliä ja mulla on normaalisti tässä vaihees kuuta tili tyhjänä ja nyt oli 500e jälellä vielä. Vois alkaa säästää ja kohta saan silikonit!!! <3 Laiha kroppa söpöllä perseellä ja isoilla tisseillää... Unelma!! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, jos mieleen tulee jotain sanomisen arvoista. -E